Planera, genomföra & bedöma
- Video: Hur arbetar jag med arbetsytor?
- Video: Pedagog- Skapa och publicera planering i arbetsyta
- Video: Pedagog-delmoment BETYG
- Betygskriterier, hur kan jag dölja dessa?
- En elev ska få en egen uppgift/planering; hur gör jag?
- Hur byter jag bild på arbetsytan?
- Hur byter jag färg på arbetsytan?
- Hur gör jag så uppgift/planering syns i “Provschemat”?
- Hur kan jag sortera mina arbetsytor?
- Kan jag kopiera planeringar till andra grupper?
- Kan jag skapa en arbetsyta till mig själv?
- Kan jag stänga av elever/vh från Betygskriterierna?
- Kan jag välja att Publicera resultat senare?
- Kan jag välja betygspoäng och kommentar samtidigt som återkoppling?
- Vad betyder det att en planering är “ett utkast”?
- Vad finns det för olika typer av arbetsytor?
- Vad händer med mina gamla Arbetsytor vid läsårsbyte?
- Vad innebär datum, klockslag och schemahändelse på en Uppgift?
- Vad innebär det att schemalägga vid publicering av uppgift/planering/resultat/Måluppfyllelse?
- Vad innebär inlämning krävs, inlämning frivilligt och inlämning stöds ej?
- Vad skiljer en uppgift från en planering?
- Vad är en arbetsyta?
- Var “F-varnar” jag eleven?
- Var gör jag bedömning/återkoppling på en uppgift?
- Var lägger jag in poäng på en uppgift?
- Var/Vem skapar jag arbetsytorna till Ämneslaget/ledningsgruppen mm?
- Varför visar arbetsytan fel kriterier på uppgifter?
- Video: Delmoment arbetsytor
- Vilka kan se Måluppfyllelsen?
- Vilka ser Betygskriterierna/Kriterierna?